「Betrayed Tha Sun」の歌詞 SOUL'd OUT

2008/3/5 リリース
作詞
Diggy-MO',Bro.Hi
作曲
Diggy-MO',Shinnosuke
文字サイズ
よみがな
hidden

An obedient moralist against demagogies
I don't know I'm not sure about that
How about group psychology ?
Nah, forget that
If you can promise to keep it real,show me your sign
I'm tryin' to walk in a straight line


TOO MANY FACES FADES AWAY
YOU KNOW THA THINGS ARE IN DECAY
TOO MANY FACES BREAKS AWAY
YOU KNOW THA THINGS ARE IN DECAY
TOO MANY FACES FADES AWAY
YOU KNOW THA THINGS ARE IN DECAY
BABY IT AIN'T HERE TO STAY

<1st verse/Bro.Hi>
肉声にくせいえることない 思念しねんのシンジゲート
Emblem は瞬間しゅんかんごとにわっていく
God damn! づけば What we do この狂気緩きょうきゆるったGain
たも正気しょうき場失ばうしっていまだ Stay here
渦巻うずまいた熱狂ねっきょう わすさわがしいだけの社交しゃこう 感情かんじょう
その笑顔えがおうらは No way out…
もうくあてもないのに "It's ok fine"
矛盾むじゅんだらけの逃避とうひそれでもいいんだろ?
I know you wanna spend tha time of 忘却ぼうきゃく
制御不能せいぎょふのう 未発達みはったつなメトロポリス
そう無尽蔵むじんぞうそそ愛情あいじょうけるわざ
どこもかしこもいきをしてんだかなんだかのChemicalなやつ
かたことさえめた瞬間閉しゅんかんとざす"甲乙こうおつ"
Open'n close ゆがゆがんで
つけいるすきだらけでもうお見通みとおし…かってんだ Men!
I know you wanna spend tha time of 虚構きょこう


TOO MANY FACES FADES AWAY
YOU KNOW THA THINGS ARE IN DECAY
TOO MANY FACES BREAKS AWAY
YOU KNOW THA THINGS ARE IN DECAY
TOO MANY FACES FADES AWAY
YOU KNOW THA THINGS ARE IN DECAY
BABY IT AIN'T HERE TO STAY

NUMB VERMIN IS COMIN' AROUND

ENDLESS GAME OF SOME DELAY
WE'RE GOIN' ON DAY AFTER DAY
SOMEBODY STANDS AT GAZE

WE DON'T NEED KICKS TO FIX
THEY BETRAYED THA SUN

<2nd verse/Bro.Hi>
Yeah だまってねェでったらどうだよ?
さんざんさわいだくせにあとまつりは逃避とうひかよ
なあ…ったはずだ We have no time man
You betrayed… なにかってねェおまえ
さがす Mainthing 逆流ぎゃくりゅうする時計とけいなんてあるわけなく
ながながされごらんとおりで…
Damage づかないふり Can not help
You missing your まもるべき精神せいしん Ha?
I know you wanna spend tha time of 忘却ぼうきゃく
率直そっちょくなところもどる現実げんじつ In your area
うしってしまった真実しんじつ What you want?
すべおわわったなにのこるかどうか不安気ふあんげ
あげくYou say"なにていない"ってまるで犠牲者ぎせいしゃじみて
いまさら"Scary"ってなんだよ
I couldn't help you'cuz you Betrayed Tha Sun
I know you wanna spend tha time of 虚構きょこう


Break it
Your whole world has gone crazy
Take off tha mask
Is it all for somethings or somebody's sake ?
Baby, Don't you know tha moods you fake
A loser to your game
Every little move you make is getting'you away from faith
Everything's goin'to waste


TOO MANY FACES FADES AWAY
YOU KNOW THA THINGS ARE IN DECAY
TOO MANY FACES BREAKS AWAY
YOU KNOW THA THINGS ARE IN DECAY
TOO MANY FACES FADES AWAY
YOU KNOW THA THINGS ARE IN DECAY
BABY IT AIN'T HERE TO STAY

NUMB VERMIN IS COMIN' AROUND

ENDLESS GAME OF SOME DELAY
WE'RE GOIN' ON DAY AFTER DAY
SOMEBODY STANDS AT GAZE

WE DON'T NEED KICKS TO FIX
THEY BETRAYED THA SUN

>
We have to discuss on what we should do
Tha Presentation of a cryptogram for you


TOO MANY FACES FADES AWAY
YOU KNOW THA THINGS ARE IN DECAY
TOO MANY FACES BREAKS AWAY
YOU KNOW THA THINGS ARE IN DECAY
TOO MANY FACES FADES AWAY
YOU KNOW THA THINGS ARE IN DECAY
BABY IT AIN'T HERE TO STAY

NUMB VERMIN IS COMIN' AROUND

ENDLESS GAME OF SOME DELAY
WE'RE GOIN' ON DAY AFTER DAY
SOMEBODY STANDS AT GAZE

WE DON'T NEED KICKS TO FIX
THEY BETRAYED THA SUN