1. TURBO 919歌詞

「TURBO 919」の歌詞 Sean Garrett

2008/5/28 リリース
作詞
GARRETT SEAN,JONBACK HENRIK NILS,KARLSSON CHRISTIAN LARS,WINNBERG PONTUS JOHAN
作曲
GARRETT SEAN,JONBACK HENRIK NILS,KARLSSON CHRISTIAN LARS,WINNBERG PONTUS JOHAN
文字サイズ
よみがな
hidden
Intro:
This track right here, we will call...
Turbo 919

Verse 1:
She said break me off, is what I want you to do with me
before ya take me home (home, home)
I said wait, look at me, (at) damn they shaped so perfectly
Call them beautiful
All the girls outside, got a little pissed cuz we hoped in
the drop,
Let the top down and didn't look back, back, gone gone
(damn she was)

B Sec:
So attentive, her skills were cold (skills were cold),

The work she put in I couldn't believe (the way she did it
I couldn't believe)
Then she told me, I ain't finished you just wait till I get
you home (I can't wait ta get ya)
You gonna get about 3 more times from me....

Hook:
I said I call her turbo, (turbo) 919...
Crazy lips you oughta see em' now they Tuibo (turbo)
She wanna take me down, look at her smile you see em'
I call her turbo, (turbo) 919...
Crazy lips you oughta see her now they Turbo (turbo)
She wanna take me down, look at her smile you see em'

She put em' all over me, uh hun, you see em'
Ma put em' all over me, uh hun, I need em
She put em' all over me, uh hun, you see em'
Ma put em' all over me, uh hun, I need em

Verse 2:
By the second light, that I drove through, you unbuckled
your seat belt
Told me watch the road (road road)
Then you took your time, First a little bit, every dip I
would hit you would take some more...yeah...
(I said)

Ma you know how much I love to drive fast, if we don't'
get control of this thing we gonna crash
But damn ya so....(so so)
(Damn she was)

B Sec:
So attentive, her skills were cold (skills were cold),
The work she put in I couldn't believe (the way she did it
I couldn't believe)
Then she told me, I ain't finished you just wait till I get
you home (I can't watt ta get ya)
You gonna gel about 3 more times from me....

Hook:
I said I call her turbo, (turbo) 919...
Crazy lips you oughta see em' now they Turbo (turbo)

She wanna take me down, look at her smile you see em'
I call her turbo, (turbo) 919...
Crazy lips you oughta see her now they Turbo (turbo)
She wanna take me down, look at her smile you see em'

She put em' all over me, uh hun, you see em'
Ma put em' all over me, uh hun, I need em
She put em' all over me, uh hun, you see em'
Ma put em' all over me, uh hun, I need em

Break

(wait a minute)

Clutch pop, she won't stop all she sayin (I want this)
Baby stop, there's the cops, you just drive (I got this)

I'ma need you both to step outta the car...

Hook:
I said I call her turbo, (turbo) 919...
Crazy lips you oughta see em' now they Turbo (turbo)
She wanna take me down, look at her smile you see em'
I call her turbo, (turbo) 919...
Crazy lips you oughta see her now they Turbo (turbo)
She wanna take me down, look at her smile you see em'

She put em' all over me, uh hun, you see em'
Ma put em' all over me, uh hun, I need em