1. 歌詞検索UtaTen
  2. Bars & Melody
  3. Hopeful (dance mix version)歌詞

2017.2.15 リリース

「Hopeful (dance mix version)」の歌詞 Bars & Melody

作詞
Frederick Taylur,Carl Terrell Mitchell,Thomas Decarlo Callaway,Leondre Devries,Charlie Lenehan
作曲
Kazushi Miyakoda,mix inc.
iTunesで購入
曲名
Hopeful
アルバム
Hopeful - Single
金額
¥200
友情 感動 恋愛 元気 結果 動画を見る
文字サイズ
よみがな
Please help me God, I feel so alone
I'm just a kid I can't lake it on my own
I've cried so many tears yeah writing this song
Trying to fit in, where do I belong?
I wake up every day don't wanna leave my home
My mamma's askin' me why I'm always alone
Too scared to say, too scared to holler,
I'm walking to school with sweat around my collar
I'm just a kid, I don't want no stress
My nerves are bad, my life's a mess
The names you call me they hurt real bad
I want to tell my Mom but she's havin' trouble with my
I feel so trapped there's nowhere to turn
Come' to school, don't wanna fight I wanna learn
So please mister bully tell me what I've done
You know I have no Dad I'm livin' with my Mom

希望きぼうって今進いますす
このうたきみれてゆける
And be hopeful, hopeful みちはある
簡単かんたんじゃないけれど大丈夫だいじょうぶ
Just be hopeful

Why do you trip at the color of my skin?
And whether I'm fat or whether I'm thin
You call mo a loser, you call me a fool
I ain't got a choice I gotta to go to school
I wish I had an angel to slick by my side
I'm shaking with fear, I'm so scared inside
Does it really matter if I ain't got a looks?
Why do you always hurt me and destroy my books?

Cause I'm hopeful, yes I am
Hopeful for today
Take this music and use it
Let it take you away
And be hopeful, hopeful
And he'll make a way
I know it ain't easy but that's okay
just be hopeful

I give you all my money every single day
I didn't ask to be born but now I have to pay
I ain't got no food, you take all I have
When I give it to you, you search through my bags
I wrote this song for you to see
We could've been friends, yeah you and me
Mister bully, take a moment please
Every single day you bring me to my knees

さあ ともすすもうこれからの未来みらい
We golla do right, We gonna do right
いま自分じぶんだれかとくらべてみても こたえはないなにも…
どんなに否定ひていされつづけても「希望きぼうはある」という何度なんどでも
It's a brand new song It's a brand new day
世界せかいえる この仲間なかまたちで

希望きぼうって 今進いますす
このうたきみれてゆける
And be hopeful,hopeful みちはある
簡単かんたんじゃないけれど大丈夫だいじょうぶ

希望きぼうって 今進いますす
このうたきみれてゆける
And be hopeful, hopefulみちはある
簡単かんたんじゃないけれど大丈夫だいじょうふ
Just be hopefull

What I wear is all I have
We lost our home, I livin' from my bag
Yo mister bully, help me please
I'm flesh and blood, accept me please